Tornar

Focus crea, dissenya i planifica la campanya, d’OVO, l’espectacle del Cirque du Soleil

15/05/2023

OVO, l’espectacle del Cirque du Soleil, arriba a Gijón. Focus ha estat l’encarregada de crear, dissenyar i planificar la campanya de màrqueting, direcció de vendes, gestió de públics i tiqueting de l’espectacle.

OVO s’estrenarà el 26 de juliol al “Palacio de Deportes de la Guía Presidente Adolfo Suárez”, on farà funcions fins al 6 d’agost, de manera improrrogable.

L’espectacle és una mirada cap a un acolorit ecosistema de vida, on els insectes treballen, mengen, es desplacen, voletegen, juguen, lluiten i busquen l’amor en un continu desplegament d’energia i moviment. Quan un misteriós ou apareix entre ells, els insectes es queden atònits i senten una intensa curiositat per aquest objecte icònic.

Des de la seva estrena a Montreal l’any 2009, OVO ha emocionat a més de 7 milions de persones en 155 ciutats de 26 països diferents.